Nowy Rok, Nowa Ja?

Nowy rok, Nowa Ja bla bla bla…. Co roku to samo. Co roku te same postanowienia. Co roku umierające około 7 stycznia 😉
W tym roku nie miałam żadnych postanowień noworocznych. W tym roku zdecydowałam się dalej kontynuować moją walkę z kilogramami. W zeszłym roku próbowałam robić to samotnie. Sama ustalałam sobie co będę jeść, sama liczyłam kalorie, sama ćwiczyłam. Owszem udało mi się schudnąć 10 kg. To dla mnie bardzo dużo, bo zazwyczaj poddawałam się bardzo szybko i nic nie ubywało. Jednakże te codzienne liczenie kalorii, codzienne zastanawianie się co mogę zjeść, codzienne myślenie o tym co będę jeść jutro, co będę ćwiczyć, dało mi w kość. Zaczęłam odpuszczać, pozwalać sobie na więcej grzeszków. W pewnym momencie zdecydowałam się na radykalne zmienienie żywienia i dietę Low Carb. Była to jedna z najgorszych decyzji w moim życiu. Konsekwencje tych 3 tygodni ponoszę do dziś.

Jestem typem osoby która lubi mieć wszystko ułożone z góry. Lubie jak ktoś nade mną stoi i mi mówi co mam robić. Lubię jak dostaje menu na tydzień i wiem co mam jeść. Łatwiej mi wtedy trzymać się tego menu, łatwiej mi trzymać się ćwiczeń i nie popełniać grzeszków. Dziwne co?

Dlatego w tym roku zdecydowałam się zaufać serwisowi Vitalia. Kiedyś dawno dawno temu byłam na diecie Bebio jednak brakowało mi serów, które tam są wykluczone. Opinie o tej diecie i tym serwisie zbierałam przez kilka tygodni aż w końcu zdecydowałam się spróbować. Myślę że na moją decyzję wpłynął fakt że z okazji 10 lat Vitalii dodatkowo mamy karnet do Klubu Fitness online i dostęp do osobistego trenera który ułoży nam ćwiczenia. Na podjęcie decyzji wpłynął również fakt ż mam dostęp do psychologa oraz dietetyka. Codziennie, nie limitowany dostęp więc z każdym pytaniem mogę zawszę „podejść” czy to na czat czy napisać email. Inne fajne opcje to Vitamotywacja od psychologa i Grupa wsparcia.

Zdecydowałam się na Dietę Smacznie Dopasowaną. Druga opcja to IGPro. W każdej chwili mogę zmienić dietę ze Smacznie Dopasowanej na IGPro. raz

Po dokonaniu płatności, podajemy swoją wagę początkową, wagę docelową i poziom aktywności fizycznej. Ja ostatnio mało się ruszam z powodu choroby więc wybrałam tryb siedzący czyli bardzo niski.

dwaWybieramy sobie także tępo odchudzania. Ja zdecydowałam się na 1kg tygodniowo. Lubię wyzwania 😉 Wybrałam 5 posiłków dziennie. Zdecydowanie lepiej czuję się jedząc mało a często. trzy

Bardzo podoba mi się opcja z Lunchboxem. Na pewno jest bardzo wygodna dla osób pracujących czy dla studentów którzy muszą zabrać jedzenie ze sobą.

czterySami ustalamy sobie jak długo ma zając nam przygotowanie posiłków. Im dłuższy wybierzemy czas tym więcej dań będzie dostępnych. Ponieważ większość czasu spędzam w domu, czas który spędzę w kuchni mi nie przeszkadza.

piecFajną opcją jest możliwość wybrania wszystkich składników których nie lubimy, mamy alergię czy z innych powodów nie możemy jeść. Z powodu cukrzycy nie mogę jeść winogron, a moje osobiste smaki nie przepadają za brukselką 😉

Dla osób religijnych jest też opcja aby pojawiały się bezmięsne piątki.

szescKolejną ciekawą opcją jest powtarzanie posiłków. Dzięki temu tygodniowe koszty diety maleją, a jedzenie nie psuję się w lodówce. Ja nie mam problemu z jedzeniem tego samego śniadania kilka razy w tygodniu, ale obiady muszę mieć codziennie inne. Takie małe zboczenie ;).

siedemNajlepsze zostawiłam na koniec. NAGRODY. Kto nie lubi nagród ten sio! Za każde zgubione kg mamy opcje wybrania sobie nagrody. Za moje pierwsze zgubione 7 kg wybrałam sobie nowe jeansy 😉 no bo wszystko będzie spadać z tyłka nie? Jest multum opcji ale jeśli wam nie pasują możecie wpisać własną nagrodę i wkleić fotkę. Może to być np stare zdjęcie w bikini?

Swoją przygodę z Vitalią zaczynam w sobotę 9 stycznia 2016. Wtedy też dostanę jadłospis na cały następny tydzień, zestaw ćwiczeń od trenera i motywację od psychologa. A już dziś zaczęłam trening w Klubie Fitness Online o czym napiszę wam w następnym poście. Mam nadzieję że przybliżyłam wam trochę mój wybór, a i obiecuję pisać tygodniowe raporty z moich postępów 😉 Niech moc będzie ze mną!

Skomentuj

