Pietruszka Shake Challenge – Podsumowanie

Czas na podsumowanie Pietruszka Shake Challenge. Wiem, wiem mam poślizg no ale zdrowie i egzaminy dały w kość. Wybaczycie mi prawda?
Po tygodniu picia na czczo koktajlu z pietruszek mogę powiedzieć na pewno, że:

  • Mam więcej energii.
  • Jelita mi się na pewno oczyściły.
  • Czułam się lżej.
  • Skóra miała więcej blasku.
  • Pozbyłam się gazów i bóli brzucha.

Niestety tydzień picia tych „magicznych” koktajli ma swoje słabe strony, ponieważ:

  • Zgaga! Zgaga okropna, praktycznie zaraz po wypiciu, utrzymująca się cały dzień.
  • Odbijanie. Odbijało mi się pietruszką okropnie.
  • Biegunka. Okropność!

Jak widać, są i wady i zalety. Czy polecam? I tak i nie. Takie koktajle są raczej dla ludzi, którzy lubią i tolerują cytrynę. Jeżeli masz problemy ze zgagą i refluksem, odradzałabym ten koktajl.

Ps. Nie schudłam obiecywanych 3,5kg! Czuję się oszukana 😉 Idę pisać pozew sądowy! A co 😀

4 thoughts on “Pietruszka Shake Challenge – Podsumowanie

  1. Wyeliminuj z diety pieczywo, fastfood, słodycze i przejdź na niskotłuszczową roślinną dietę. Spożywaj codziennie multum surowych warzyw i owoców. Jeśli musisz dodaj do tego gotowane kasze bezglutenowe, ryż, strączki, a przekonasz się, że zdrowie się poprawi, a cukrzyca stanie się wspomnieniem.

    Lubię to

    • Powiedz mi czemu miałabym jeść BEZGLUTENOWE kasze skoro nie mam ani celiakii ani uczulenia na gluten? Skoro mi nie szkodzi to po co mam go eliminować? Jem bardzo dużo warzyw, a mięso kocham. Widać masz małe pojęcie o Cukrzycy skoro polecasz mi jeść multum owoców i warzyw. Owoce maja dużo cukru, warzywa typu ziemniaki, fasola są pełne węglowodanów i nie wskazane przy cukrzycy której nie mam.

      Lubię to

      • Ok. Ja się wycofuję z tej dyskusji. Powiem Ci tylko, że niektórzy twierdzą, że ziemniaki to nie warzywa. Jest multum informacji na temat leczenia cukrzycy roślinną żywnością. Tu zaznaczam jedną rzecz, załatwiłem się w akcji i te owoce to pomyłka z mojej strony. Cukrzycę leczy się warzywami, lepszymi gatunkami ryżu i kaszami bezglutenowymi, a przede wszystkim nie z pszenicy, bo po niej cukier się za bardzo podnosi. To nie była agresja z mojej strony, chciałem tylko powiedzieć, że ci na wysokich tłuszczach to cwaniakują za młodu, a poźniej zaczynają się problemy i przedwczesna śmierć.

        Lubię to

      • Nie odpowiedziałeś na moje pytanie. Dlaczego miałabym unikać glutenu? Z mojej strony to też nie jest agresja. Nie atakuje Cię. Nie rozumiem czemu wycofujesz się z dyskusji ale ok. Znam wiele osób które maja cukrzyce, są na diecie wysoko tłuszczowej i nie maja z tego tytułu żadnych problemów zdrowotnych. A są już w podeszłym wieku. Ja mam zalecenie jedzenia zdrowych tłuszczy. Mój cholesterol, ten zdrowy potrzebny typ, jest zdecydowanie za niski co ma wpływ na moje problemy z hormonami. A dobrze wiem jaki wpływ tłuszcze maja na hormony i prace komórek. Jem bardzo dużo warzyw, unikam ziemniaków (nie lubię) i przetworzonej żywności. Niestety tak jak pisałam z mięsa i produktów odzwierzęcych nie mam zamiaru rezygnować. Pozdrawiam

        Lubię to

Skomentuj

